Moderne mødefaciliteter i Odense

At mødes handler om at være tæt på hinanden – med plads til at brede sig. På OCC finder I mødelokaler og sale i alle størrelser samlet omkring en central foyer.

Når I samles midt i landet til møde, konference, workshop eller noget helt fjerde, behøver du ikke kigge langt. På Odense Congress Center får I både placeringen, rammerne og servicen til at sikre et succesfuldt arrangement – uanset, hvor få eller mange I er.

Med kun et kvarter til banegården i Odense og tre minutter til motorvejen er OCC tæt på hele Danmark – og 1.900 gratis parkeringspladser sikrer let adgang for alle.

Alle vores mødelokaler, hotelværelser, store sale og haller ligger side om side, så I kan både byde jeres gæster velkommen i døren og stole trygt på, at de kan finde hinanden, mens de er her. Det sikrer, at I får mest ud af tiden og hinanden.

Tryghed garanterer vi også med et af landets dygtigste og mest erfarne gæsteteams. Vi sidder – helt fysisk – kun få skridt fra alle mødelokaler, og døren er altid åben. Fra du ringer til os første gang, og til jeres sidste gæst forlader matriklen, har vi snor i alt det praktiske, så du kan fokusere på dit møde.

Det kalder vi ”Tæt på” – og det er kernen i alt, hvad I får på Odense Congress Center.

Vi glæder os til at byde jer velkommen.

Læs mere
På OCC får I
  • 26 moderne mødelokaler
  • 3 store sale og 3 messehaller
  • 1.900 gratis p-pladser
  • 109 nyrenoverede hotelværelser
  • Jyske Bank Arena

Hvor mange gæster bliver I?

Vælg hvor mange gæster I regner med at blive – så fortæller vi dig, hvad I kan se frem til på Odense Congress Center!

2-100 gæster
100-700 gæster
Flere end 700 gæster
Mødelokaler
Et væld af mindre mødemuligheder
Lad dig ikke snyde af navnet – på Odense Congress Center er vi også eksperter på dine mindre møder. Hos os finder du et væld af små og mellemstore lokaler - alle med moderne AV, masser af dagslys og direkte adgang til hyggeligt foyerområde med kaffestationer, højborde samt sofaområder til jeres pauser.
Lounge og bar
Hyggeligere end du tror
OCC byder på masser af hyggelige områder – både indendørs og udenfor. Nyd sommeren på vores sydvendte solterrasse, mellem æbletræerne på OCC Ranch, eller træk inden for til samvær og hygge i business loungen, vinbaren eller kælderbaren. Hos os kommer I hinanden ved.
Parkering og hotel
Vi har gjort det let for dig
Så bliver logistikken ikke lettere. På OCC finder du 1.900 parkeringspladser til fri afbenyttelse for dig og dine gæster. Med kun 3 minutters kørsel fra E20 samler du hurtigt dine gæster fra hele landet, og er I med offentlig transport, kører bussen fra banegården flere gange i timen. Mød hinanden – helt problemfrit.
Kontakt
Med dig - hele vejen
Hos os er hjælpen altid nær. Dit professionelle konferenceteam har kontor direkte ud til det store foyerområde, og deres mange års erfaring garanterer, at du og dit møde lykkes. Vi tager imod jer ved indgangen, er med hele vejen og hilser pænt farvel, når I tager afsted igen. Tryghed – fra start til slut.
Hotel
Mød veludhvilet op
Direkte tilknyttet mødelokalerne på OCC finder du Hotel Odense. Et 4-stjernet hotel med hele 109 nyrenoverede værelser og døgnbemandet reception. Det giver dig og dine gæster de optimale muligheder for et godt og udbytterigt møde.
Sale
Når det hele er tæt på
Dagmøde, årsmøde, landskonference eller kick-off? På OCC samler vi hele Danmark til effektive og velsmurte møder og events - og hele herligheden fungerer perfekt, når I er mange. Bred jer over 3 smukke sale og 26 break-out rooms – og tag imod jeres gæster i lyst foyerområde. Hos os er I altid tæt på hinanden.
Masser af plads til din udstilling
Masser af plads til din udstilling
Jeres fagudstilling, produktlancering eller hands-on workshop har nærmest uendelige muligheder på OCC. Vores tre store haller – i tre forskellige størrelser – er alle placeret tæt på mødesalene, og vi hjælper gerne med både opbygning, nedtagning samt teknik. På OCC har I både pladsen, tiden og ekspertisen til at folde jeres univers ud.
Parkering og hotel
Lige til døren - hurtigt og effektivt
Når mange mødes er effektivitet afgørende – også i transporten. Heldigvis er vejen til OCC let og ligetil. Kun 3 minutters kørsel fra E20, 1.900 gratis p-pladser og mulighed for afsætning med bus lige ved indgangen sikrer jer mest mulig tid sammen. Er I med tog, går bussen fra banegården flere gange i timen – helt enkelt.
Kontakt
Én stor familie
På OCC står mange hænder parat til at hjælpe dig både før, under og efter dit arrangement. Du er altid garanteret én fast planlægningskontakt i vores gæsteteam, som følger dig hele vejen. Døren til vores kontor ved foyeren er altid åben – og vi hjælper dig gerne med at byde dine gæster velkommen, vi guider ved lokaleskifte og siger også pænt farvel, når arrangementet er slut.
Hotel
Når det kræver en overnatning eller to
Vi tilbyder 109 nyrenoverede hotelværelser på vores eget Hotel Odense, placeret med direkte adgang til mødesalene. Har I brug for endnu flere? Så råder vi desuden over 234 værelser på vores nye søsterhotel, Hotel Odeon, i hjertet af Odense – og vi koordinerer gerne både overnatning og transport med byens øvrige hoteller.
Haller og arena
Når logistikken er vigtig
Alt på ét plan og under ét tag - tæt på hinanden. På OCC finder du næsten 20.000 m2 fordelt på 3 store haller, 3 sale, Jyske Bank Arena og et væld af mindre mødelokaler. Sammen med en smuk glascafé, mellemgange med plads til hyggeområder og mindre udstillingsområder har jeres gæster det perfekte udgangspunkt for at komme rundt på ingen tid.
Alt det vi kan hjælpe dig med
Den helt rette back-up
På OCC er du i trygge hænder – også med de helt store arrangementer. Vi har mange års erfaring med afvikling af events op til 8.300 gæster og et stærkt team af professionelle fagkollegaer i ryggen. Fra messer, events, kongresser og landsmøder til Melodi Grand Prix og Danmarks Indsamling: vi har prøvet det meste – det giver tryghed, så du kan fokusere på dine gæster.
Parkering og hotel
Let for alle
Når mange mennesker mødes, er det svært at imødekomme alle - men med OCC som rammen om jeres store konference kan det ikke gøres bedre. I hjertet af Danmark med under tre timer til Aalborg, under to timer til København og fantastisk logistik for både tog og bus – så kan I tilgodese kolleger fra både øst og vest.
Kontakt
Ét arrangement - én kontakt
Møder handler om tillid - og for os er det vigtigt, at du føler dig tryg. Derfor har du altid kun én primær kontaktperson hos os, der håndterer både planlægning og koordinering med messeafdeling, bustransport, øvrige hoteller, serviceafdelingen samt vores køkken. Din kontaktperson er din garanti for tryghed – hele vejen.
Hotel
Endnu flere senge i Odense
I oktober 2018 åbnede OCC’s søsterhotel, Hotel Odeon, i hjertet af Odense. De 234 nye værelser bringer Odense og Odense Congress Center i top-5 af mulige afholdelsessteder for helt store landsmøder, internationale kongresser og stormøder i Danmark, når dit arrangement er med overnatning.
Under hele processen af booking af vores fest har OCC været behjælpelige og imødekommende - også hver gang, vi kom med en ændring. Dejligt sted, hvor vi gerne kommer igen.
Heidi Ebbesen
Adm. medarbejder, Coop Distribution Center i Odense
Tak for en super god dag ved jer. Stor ros for jeres arbejde samt lækre mad. Vi følte os meget velkommen, og det er ikke sidste gang, at vi holder noget ved jer. Nu ved jeg også, hvad det handler om til næste gang.
Nathalie Kajberg Knudsen
Driftkoordinator, FKS Slamson A/S
Meget tilfreds med vores generalforsamling, middag og netværksarrangement. Alt var i trygge hænder fra start til slut. Og alle ændringer, som der var mange af, blev klaret med et smil.
Jørgen Eriksen
Ambassadør, Albani
Vi havde en rigtig god dag og fest. En stor tak også til dig Camilla, der med dit servicemindede væsen, og hjælp hele vejen igennem, var med til at gøre det nemt for mig. Jeg har fået meget ros på vegne af dit arbejde - så tak for det!
Rasmus Jensen
Research Consultant, Hansen Toft
Det er altid en fornøjelse at holde vores konference hos jer. Man føler sig selv som gæst og kan nyde dagen. Har man brug for hjælp, er den der med det samme, og det gør en tryg. Altid meget venlige medarbejdere og alt er i orden, der er rent og pænt.
Tina Kjær
Head of Finance & Administration, Lindberg International A/S
God service fra alle involverede. Gode dialoger både før og under arrangementet, lækker mad og gode lokaler. Kan slet ikke sætte en finger på noget, og vil varmt anbefale stedet til andre, og forhåbentlig også selv bruge det ved andre lejligheder.
Anja Wenneke Andreasen
Business Development Manager, Verisure

Er du i tvivl? Vores rådgivere sidder klar til at hjælpe dig!