Eventbuizz menu og funktioner – udvidet

Med den digitale kongresplatform kan alle dine delegerede, medlemmer, aktionærer, ansatte og gæster nemt tilgå platformen fra både computer og mobilen via en webbrowser.

Nedenfor finder du en mere detaljeret oversigt over de mest anvendte forsidemenuer og funktioner – de kan alle slås til og fra efter behov.

Få et overblik over app’en i denne korte video på 3 minutter.

Forsidemenuer og funktioner

Log ind-side
Tilmeldte (og ingen andre) kan logge ind på kongresplatformen som f.eks. delegerede, medlemmer, gæster og ansatte m.fl. Kongresportalen har to-faktor-godkendelse (2FA), som er et ekstra sikkerhedslag, der bruges til at sikre, at kun godkendte og tilmeldte deltagere får adgang til kongresplatformen. Du bestemmer, hvilke rettigheder dine deltagere og ansatte skal have til platformen.

Videohilsen fra formanden
Læg en video op inden kongressen, der kan begejstre og sætte fokus på de vigtigste temaer og fokuspunkter for kongressen.

Entrébillet
Her finder deltagerne deres QR-kode billet, som fremvises og scannes ved ankomst, så de nemt kan få udskrevet deres personlige adgangskort.

QR-koden kan også anvendes som adgangskontrol. F.eks.

  • Udvalgsmøder, aktiviteter og zoner
  • Kongresmiddag og -fest.
  • Mad- og drinksbilletter
  • Stemmeret og meget andet

Mine oplysninger
Under denne menu kan deltagerne se alle deres personlige oplysninger, tilmeldinger og tilvalg som fx delegeretnummer, kredsnavn, transport, overnatningssted, ankomst- og afrejsetidspunkt, bordnummer, samt frokost-og middagsrestaurant m.v. Passer oplysningerne ikke med det, som man er tilmeldt med, kan kongressekretariatet rette disse på stedet.

Dagsorden
Her kan man se dagsorden for kongressen og det fulde program inkl. de enkelte dagsordenspunkter. Hvis der er materiale til et punkt ligger det under punktet.

Dokumenter til kongressen
Alle dokumenter til kongressen ses her, under dagordenspunkterne. Alene de programpunkter der har materiale tilknyttet findes her. Her kan man også skrive egne noter til de enkelte dokumenter.

Afstemninger og valg (se videoklip)
Under kongressen eller generalforsamlingen kan I vælge at bede de delegerede eller medlemmerne om at stemme digitalt fra platformen.  Det kan fx. ske ved personvalg eller ved afstemning om ændringsforslag til love- og vedtægter.  Man kan kun stemme, hvis man har stemmeret. Dirigenterne kan se resultaterne med det samme og evt. vise dem på storskærmen i salen. Platformen kan også håndtere vægtet afstemninger.

Begær ordet (se videoklip)
Som delegeret har du taleret. Under flere af indlæggende i programmet gives der typisk mulighed for at stille spørgsmål i salen, så man kan deltage i debatten. Fra dette menupunkt kan der klikkes på en knap og man vil automatisk blive skrevet på talerlisten. Talerlisten administreres fra dirigentbordet og kan også vises på storskærmen i salen.

Stil ændringsforslag
Fra dette menupunkt kan sendes ændringsforslag til vedtægter og love til kongressekretariatet der behandler og uploader forslagene til portalen.

Overdragelse af fuldmagt
Alle delegerede kan nemt overdrage fuldmagten til en anden delegeret, hvis de er forhindret i at deltage. Kongresbureauet har hele tiden det fulde overblik.

Nyheder og opdateringer
Her kan kongressekretariatet løbende sende nyheder og eventuelle ændringer til dagsordenen.

IT-support (se videoklip)
Driller tingene kan deltagerne nemt skrive en besked til IT-supporten der er klar til at hjælpe.

Send en hilsen (se videoklip)
Til kongressen skal der også være plads til et socialt rum til noget sjovt. Her kan alle deltagere sende en hilsen med tekst og billede til deltagerne i salen. En slags Facebook kun for kun kongresdeltagere. Alle hilsner kan f.eks. også vises på storskærmen i pauserne.

Deltagere
Her kan alle deltagere finde hinanden, netværke og skrive chatbeskeder.

Udstillere
Her findes alle udstillerprofiler og samarbejdspartnere der typisk står i foyeren.

Mine noter
Her kan man skrive sine egne noter.

Praktiske informationer
Her kan du oprette egne sider med praktiske informationer om fx overnatning, forplejning, transport, oversigt over grupperum, kongresfest, WiFi koder mv.

Kontakt OCC’s kongresteam for en uforpligtende samtale på: +45 65560350 eller skriv til konf@ose.dk

EventBuizz Kongress App kan styre jeres
  • Branding og visuelle identitet
  • Invitation og tilmelding
  • Livestreaming og video breakout-sessioner
  • Liveafstemninger
  • Networking
  • Live Q&A
  • Live video-interaktion med publikum
  • Social wall – lukkede debatrum
Meget tilfreds med vores generalforsamling, middag og netværksarrangement. Alt var i trygge hænder fra start til slut. Og alle ændringer, som der var mange af, blev klaret med et smil.
Jørgen Eriksen
Ambassadør, Albani
Det er altid en fornøjelse at holde vores konference hos jer. Man føler sig selv som gæst og kan nyde dagen. Har man brug for hjælp, er den der med det samme, og det gør en tryg. Altid meget venlige medarbejdere og alt er i orden, der er rent og pænt.
Tina Kjær
Head of Finance & Administration, Lindberg International A/S