På OCC har vi professionelle fagfolk til alt fra blomster og vagter til AV og oppyntning – og det, vi ikke selv kan klare, har vi dygtige partnere til. Så du kan slappe af og fokusere på dine gæster.

De rigtige faciliteter på det rigtige sted er én ting – men alt det udenom mødet eller konferencen er ofte lige så vigtigt.

Når du vælger OCC til dit næste møde, vælger du samtidig trygheden ved at vide, at alt omkring ditarrangement bliver håndteret af en stor stab af uddannede fagfolk, der er specialister på hver deres område.

Fordi vi både er et kongrescenter og en af landets største messeafviklere, er vi klar til at hjælpe med både oppyntning af jeres lokale, p-vagter, registrering af gæster og meget mere. Vores dedikerede messeafdeling er danmarksmestre i at håndtere alle former for opbygning af stande og boder.

Vi har erfaringen, så du kan føle dig tryg – og skulle I have behov for kontakt til andre leverandører, f.eks. transport eller fest/event-arrangører, har vi en række faste samarbejdspartnere, som vi med glæde formidler kontakten til.

På OCC tilbyder vi
  • Professionelle fagfolk til alle opgaver
  • Mulighed for fuld PCO-pakke
  • Stærke partnere på fest, transport m.m.
  • Egen messeafdeling
  • 3 sale, 3 haller, egen arena og 26 mødelokaler
Under hele processen af booking af vores fest har OCC været behjælpelige og imødekommende - også hver gang, vi kom med en ændring. Dejligt sted, hvor vi gerne kommer igen.
Heidi Ebbesen
Adm. medarbejder, Coop Distribution Center i Odense
Vi havde en rigtig god dag og fest. En stor tak også til dig Camilla, der med dit servicemindede væsen, og hjælp hele vejen igennem, var med til at gøre det nemt for mig. Jeg har fået meget ros på vegne af dit arbejde - så tak for det!
Rasmus Jensen
Research Consultant, Hansen Toft
Tak for en super god dag ved jer. Stor ros for jeres arbejde samt lækre mad. Vi følte os meget velkommen, og det er ikke sidste gang, at vi holder noget ved jer. Nu ved jeg også, hvad det handler om til næste gang.
Nathalie Kajberg Knudsen
Driftkoordinator, FKS Slamson A/S
Det er altid en fornøjelse at holde vores konference hos jer. Man føler sig selv som gæst og kan nyde dagen. Har man brug for hjælp, er den der med det samme, og det gør en tryg. Altid meget venlige medarbejdere og alt er i orden, der er rent og pænt.
Tina Kjær
Head of Finance & Administration, Lindberg International A/S
God service fra alle involverede. Gode dialoger både før og under arrangementet, lækker mad og gode lokaler. Kan slet ikke sætte en finger på noget, og vil varmt anbefale stedet til andre, og forhåbentlig også selv bruge det ved andre lejligheder.
Anja Wenneke Andreasen
Business Development Manager, Verisure

Interesseret? Kontakt os i dag!